მეხუთე დღე საინტერესოდ დავიწყეთ. ტრენერმა მოახდინა საშინაო დავალების განხილვა და მოგვცა რეკომენდაციები. პროექტის მიმდინარეობისას დაკვირვება მოსწავლეთა მოქმედებაზე, რომელშიც იწერება კი ან არა. დაკვირვება შემოქმედებით მოქნილობაზე.
განვიხილეთ პრეზენტაციაზე თანატოლთა უკუკავშირის ფორმა, ამ ფორმის მიხედვით მოსწამლეები აფასებენ ერთმანეთს, კრიტიკულად უდგებიან ერთმანეთს პრეზენტაციის და შესაძლოა მისცენ შესაბამისი რჩევები და რეკომენდაციები.
მოსწავლეთა პროექტის გეგმის მიხედვით მოსწავლე სახავს მიზნებს, შეიმუშავებს სამოქმედო გეგმას. განახორციელებს და მონიტორინგს უტარებს პროექტის მიმდინარეობას შესაბამისად აფასებს საკუთარ თავს.
განვიხილეთ პრეზენტაციაზე თანატოლთა უკუკავშირის ფორმა, ამ ფორმის მიხედვით მოსწამლეები აფასებენ ერთმანეთს, კრიტიკულად უდგებიან ერთმანეთს პრეზენტაციის და შესაძლოა მისცენ შესაბამისი რჩევები და რეკომენდაციები.
მოსწავლეთა პროექტის გეგმის მიხედვით მოსწავლე სახავს მიზნებს, შეიმუშავებს სამოქმედო გეგმას. განახორციელებს და მონიტორინგს უტარებს პროექტის მიმდინარეობას შესაბამისად აფასებს საკუთარ თავს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий